Followers

Friday, October 23, 2009

Meniti Hari Yang Panjang...

Perasaan sebak yang menghantui semakin beraja di hati. Namun kenyataan harus diterima. Sepanjang hari ini, susahnya nak menceriakan diri. Keadaan sekeliling pun seolah-olah memahami. Dari pagi cuaca tak berapa panas. Masuk kereta, pasang radio semuanya mendendangkan lagu syahdu-syahdan. Masuk ke petang hujan turun..bila langit turut sama menangis, lagilah terasa di hati. Panjangnya rasa untuk tamatkan hari ini. Apa pun, kesedihan kena tinggal di belakang, insyaallah sesuatu yang gembira akan menanti...siapa tahu kan...

Kenapalah saya terlalu tersentuhkan, sedangkan bukan serius mana pun. Tetapi saya tetap tersentuh..Hati ni kecil sangat kot...Nanti-nantilah saya kongsikan sebab musababnya...Apa pun saya telah berjaya "posting" dua tiga hari ni. Ada ke tak ada yang mengikutinya saya kurang pasti. Yang penting saya belum rasa jemu lagi mengadap blog ini. Esok lusa saya tak pasti...


SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!

No comments :

Post a Comment