Followers

Thursday, October 22, 2009

Perasaan yang Gundah Gulana

Kita tinggalkan seketika mengenai episod-episod blog yang saya bercadang untuk dikongsikan di sini. Kita buka sedikit cerita lain iaitu SAYA AMAT SEDIH

Pada saat ini,perasaan saya amatlah tidak keruan. Sebak ada,hiba ada,sedih ada dan segalanya bercampur baur menerbitkan rasa yang amat sukar untuk dinyatakan...sampai bila saya harus berada dalam keadaan begini saya sendiri kurang pasti tetapi yang nyata ianya sukar untuk diubati pada saat dan ketika ini...
Kenapa dan mengapa saya belum ada kekuatan untuk menulis di sini...tetapi yang pasti masanya hampir tiba dan saya sedang mengira detik akan sesuatu kehilangan...Oh sedihnya!!!Semakin lama saya fikirkan semakin gundah gulana...

Rakan menasihati saya kelak saya akan kembali bergembira dan menikmati kehidupan seperti sediakala. Saya juga pasti kerana apa yang bakal berlaku pasti akan menjadi kenangan juga pada suatu hari nanti. Tetapi bukan untuk dalam masa yang terdekat ini untuk kembali ke asal saya, kerana hati seorang perempuan tetap tersentuh....


:(


***************************************************************************************

No comments :

Post a Comment