Followers

Friday, November 20, 2009

Malu konon

Entah kenapa saya masih lagi ragu-ragu untuk menjemput sesiapa sahaja mengunjungi laman sesawang saya ini. Dah sebulan lebih baru minggu ni saya war-warkan kepada ahli keluarga saya. Kepada rakan-rakan yang sering bertanya masih lagi belum memanjangkan jemputan. Inilah masalah saya, tiada keyakinan diri. Sikap ini telah saya simpan dari dahulu lagi. Kiranya antara yang negetiflah dalam diri saya.


Yang kelakarnya, bila bagi alamat blog untuk adik beradik saya lawati, saya tersengih sendirian. Kejap-kejap jenguk diaorang yang sedang membaca. Kadang-kadang ketawa malu. Entah apalah agaknya komen yang diaorang ada dalam kepala diaorangkan. Suka fikir yang bukan-bukan...."kena berfikiran positiflah sikit" itu kata hati saya. "Kalau malu kenapa daftar buka blog?" jauh di sudut hati pula menerjah fikiran...


Inilah sebenarnya MALU TAPI MAHU...ha..ha..ha...

No comments :

Post a Comment