Followers

Monday, December 14, 2009

Kenapa tak update ye?? Terlalu banyak isu yang menganggu terutama berkaitan kerja-kerja kolej.  Adalah tidak adil sekiranya saya tetap update tetapi kerja yang sepatutnya siap saya tak dilaksanakan.  Resmi pelajarkan suka menangguh kerja dan saya juga sebahagian daripadanya.. :)


Bila agaknya boleh update??  Bila segala kerja berkaitan sempurna terlaksana saya akan memberikan sepenuh masa kepada laman maya ini.  Pasti tidak akan terabai lagi..Saya bukan berjanji tapi pasti...he..he..he..Eh, tak boleh la!!! Saya kena tunggu sehingga peperiksaan akhir Uni selesai.  Baru tenang jiwa untuk berkarya...konon!!!! 


Nak update apa???Fuyoo....terlalu banyak sebenarnya nak dikongsikan bersama.  Gambar-gambar di dalam kamera pun dah bertimbun-timbun.  Tunggu nak ditepekkan di sini, tapi belum tiba masanya..Masing-masing kena sabar...Insyaallah sampai masa nanti mesti padat.  Waktu tu jangan culas mengikutinya pula ye...


Dengan ini, sekali lagi diumumkan blog ini terpaksalah direhatkan dari menerima masuk entry baru dari tuan punya blog.  Kalau rajin-rajin, jengahlah blog Puan Nini..(saja je nak promosi blog adik sendiri...)  Boleh jugalah tau serba sedikit hal ehwal saya yang belum lagi boleh update blog buat sementara waktu.

No comments :

Post a Comment