Followers

Monday, May 9, 2011

Pertama di bulan 5

Lama tidak berbicara di sini.  Menziarah rakan-rakan pun melalui telefon pintar.  Sebulan juga rasanya diri ini terlantar sakit.  Sedaya mungkin melawan kesakitan, namun ada ketikanya tewas.  Alhamdulillah, segalanya semakin pulih cuma sakit 'itu' kekal sakit dan mungkin tiada ubatnya.  Mungkin Allah sedang menguji saya dengan dugaan berat ini.  Apa jua situasi, saya redha dengan ketentuan Illahi.

Ok, tak mahulah cerita-cerita sedih.  Yang sakitnya saya, maka bairlah saya menanggungnya sendiri.  Sedar tak sedar kita dah masuk minggu kedua bulan Mei.  Ya Allah, cepatnya masa berlalu.  Jam berputar ibarat sekilas pandangan, tup-tup esok menjelma.  Banyak sebenarnya ingin dikongsikan, tetapi seperti biasa...janji tinggal janji.  Saya bukan ditakdirkan untuk menjadi blogger tegar.  Segalanya saya lakukan sekadar suka-suka.  Kalau kata nak cari makan, minta maaf la ye.  Saya tidak sesuai!!!

Kini saya sudah ada akaun Twitter.  Sebenarnya sudah lama mendaftar cuma sejak terlantar di atas katil hari tu, barulah saya aktif guna pakai aplikasi tersebut.  Seronok juga terutamanya dapat beramah mesra dengan blogger yang taraf dewa-dewa.  Jika ada berminat untuk 'follow' saya boleh sahaja.  Bukan ada cerita menarik pun yang saya hidangkan di sana, cuma adalah sesekali membebel.  Cari beautyfullmaria tau!!!Manalah tahu, kita boleh memanjangkan tali silaturrahim di sana pula. 

Keadaan saya tidak mengizinkan diri ini untuk berlama di hadapan komputer riba comel ini.  Insyaallah jika ada kelapangan nanti, pasti saya kembali bersiaran dan berbicara.  Moga Allah memanjangkan usia kita semua supaya dapat bersua lagi kelak!!!
nota:  membebel tanpa hujung pangkal....

 

No comments :

Post a Comment