Followers

Wednesday, July 27, 2011

::Belum Pasti Lagi::

Berkaitan dengan entri ini, saya masih tidak pasti lagi samada akan turut serta atau tidak.  Masih berkira-kira, setakat ini 50-50.  Sana sini orang sibuk memperkatakan mengenai perlawanan esok.  Hampir separuh dari kawan-kawan di FB juga turut serta.  Sejak kaunter tiket dibuka, habis kena serbu.  Hari ini secara rasmi sebanyak 85k tiket telah habis dijual.  Hebat betul penangan Harimau Malaya inikan!  Harap mereka bermain dengan penuh semangat seperti penonton yang berkobar-kobar semangatnya, tidaklah nanti kecewa.

Jika esok sahih saya turut serta di antara 85k penonton, akan saya kongsikan di sini.  Tapi pengetahuan mengenai perlawanan bola sepak totally zero.  Peraturan perlawanan lagilah hampeh!!  Kelak saya akan jadi penonton yang boleh dikategorikan sebagai dungu.  Orang menjerit saya pun tumpang jerit sama..ha..ha..ha..


Lagi satu, kalau menonton perlawanan tersebut harus menyarung baju jersi ke?  Beria-ia Abang hendak mencari sepasang baju buat kami berdua.  Tak dapat yang tulen, tiruan pun jadilah katanya.  Yelah, mana nak dapatkan yang original dalam tempoh singkat?  Tak sempat untuk tawaf pusat membeli belah, lagi pula saya bukannya sihat sangat.

Tunggu sahajalah menjelang esok.  Adakah saya akan turut sama menyarung baju berwarna kuning itu?  Apa agaknya bakal dipamerkan pasukan Harimau Malaya.  Pastinya esok peminat bola pergi bekerja dengan semangat waja dan tidak sabar hendak menamatkan jam bekerja.

 Banyakkan tiket?  Tak tahu berapa ramai sebenarnya kawan Abang turut serta.  Dari gaya tiket yang dibeli macam ramai gila!!!



nota:  senyum di luar tak beerti di dalam turut tersenyum


 

No comments :

Post a Comment