Followers

Thursday, July 28, 2011

::Entri Kekal - Komputer Riba untuk dijual::

ENTRI BARU BERADA DI BAWAH ENTRI INI

 
Salam, 

Ada sesiapa sedang mencari komputer riba?  Saya bercadang untuk menjual milik saya SONY VAIO model CS VGN-CS23G berwarna merah jambu.  Berada di dalam kondisi baik kerana saya hanya menggunakannya untuk mengakses internet, kerja-kerja melibatkan software basic seperti Words, Excel, Power Point dan Picture Editor.

Sepanjang dua tahun menggunakan komputer riba, tidak pernah menghadapi masalah atau dihantar untuk dibaiki.  Perisian Microsoft Window Vista yang tulen dan memori telah dinaikkan ke 3GB dan Hard Disk Drive 250 GB.  Ada sedikit calar di bahagian penjuru laptop kerana bergesel dengan jam tangan sewaktu saya menaip.

Saya akan beri sekali dengan bag orignal Sony Vaio berwarna merah.  Jika berminat untuk tahu lebih lanjut beserta harga ditawarkan, boleh email saya:  maria_190998@yahoo.com.

Komputer Riba berserta beg original Sony Vaio

Spesifikasi laptop saya


nota:  sayang untuk dilepaskan tetapi benar-benar terpaksa

No comments :

Post a Comment