Followers

Thursday, August 18, 2011

::Tolong Awekku Pontianak::

Dalam minggu lepas rasanya ke dua minggu lepas, sibuklah nak melanggan Astro First bagi filem Tolong Awek Aku Pontianak (TAAP).  Yang menambahkan rasa gelora untuk menonton disebabkan sibuk follow Twitter Sazzy Falak, diakan pelakon utama.  Dari awal tayangan TAAP, memang Sazzy promosi habis-habisan di laman Twitter.  Di tambah pula dengan balasan positif dari yang telah menonton, semua itu menyumbang ke arah keinginan tersebut.

Seperti biasa, sibuk tanya sekeliling siapa nak menonton sama.  Astro First setakat nak tonton sekali jalan memang rugilah.  Sekali Macho Man kata ok!!  Maka berTAAPlah kami adik beradik.  Bolehlah juga layan filem tersebut.  Ada bahagian-bahagian yang mencuit hati.  Kiranya nak tengok boleh, nak tunggu masuk ke saluran utama pun boleh.  Tapi saya tidaklah menyesal melanggan seperti yang sudah-sudah.

Bagi sesiapa teringin melanggan filem ini, boleh sahaja.  Astro First masih lagi menawarkan filem tersebut.  Dengar khabar ada yang repeat order TAAP sebab sukakan jalan cerita santai.  Kalau nak tahu jalan cerita filem tersebut, kenalah melanggan atau beli DVD.  Lagi pun saya bukan buat promosi filem.   

Sedang merancang untuk melanggan filem Senario Ops Pocot pula.  Agak-agak berbaloi tak? Bulan-bulan puasa, aktiviti kurang jadinya saya bermaharajalela di hadapan peti televisyen. Selamat Menonton!! 

Antara babak menarik dari filem TAAP.  Gambar kredit downloadmediafiremovie.blogspot.com



nota:  dah sah-sah lambat gila!!!

No comments :

Post a Comment