Followers

Wednesday, September 28, 2011

::Segalanya Baru::

Perasan atau tidak, agak lama saya tidak membuat sebarang entri beserta gambar?  Ini kerana saya telah beralih ke sebuah komputer riba yang baru.  Bukanlah baru mana pun, kepunyaan Abang setelah hak milik saya berpindah ke tangan orang lain.

Ini yang sukar apabila segala yang biasa tiada di sini terutamanya untuk meletak watermark dan kerana itu, tidak dapat saya meletakkan sebarang gambar.  Maaf jika anda semua tidak dapat menjamu mata lantas terbit rasa bosan.  Akan diusahakan seberapa segera, Insyaallah.  Wah, gaya bercerita seolah ribuan pembaca menerjah ke sini.

Masih berkira jenama apa yang sesuai untuk dimiliki, namun hati saya berat mengatakan Sony Vaio kerana telah biasa dengan segala perincian serta perisian.  Slow learner di dalam hal ehwal gajet bakal menyusahkan diri sendiri dan membuat orang yang mengajar serasa menyampah.  Siapa lagi jika bukan adinda-adinda saya.  Sebelum mereka give up lebih baik saya bersiap sedia seawal mungkin.

Saya sedang mencuba-cuba, jika menjadi segalanya akan kembali seperti sediakala.  Tengoklah nanti macamana.  Pening juga bila tiada siapa yang sudi mengajar.




nota:  serabut dengan pelbagai hal...

 

 

No comments :

Post a Comment