Followers

Friday, October 28, 2011

::Bersua Kembali::

Salam Jumaat :) Wow!!  Agak lama saya tidak bercanda di arena ini.  Terlalu banyak perkara menuntut perhatian lebih sehingga tiada masa terluang.  Jika ada sekali pun, terpaksa beri tumpuan pada yang lain pula.  Insyaallah, ada rezeki akan bercerita di sini.
 
Dalam pada itu, secara spontan saya seolah tidak punya hati untuk ke sini.  Setiap ruang yang ada saya kecilkan supaya saya tidak terlalu asyik.  Kenapa?  Saya sendiri tidak punya jawapan tetapi ianya biasa kerana manusia punya nafsu jemu dan boleh memudaratkan.

Bila tidak punya ruang, aktiviti singgah ke blog teman-teman juga turut terabai.  Rindu pula hendak jadi kaki sibuk di dalam kehidupan orang lain =)  he..he..he..jaga tepi kain orang tidak mengapa tetapi yang salahnya apabila menyampaikan ke pihak ketiga, keempat, kelima dan seterusnya.  Jika menyibuk dan simpan dalam diri, hanya kita sahaja yang tahu!
 
Oklah, nanti sambung.  Kebosanan kembali merajai hati!  Moga berjumpa lagi....Saya doakan rakan-rakan semua peroleh keberkatan di penghulu hari yang mulia ini.
 
 
 
 
nota:  terlalu banyak benda semak di fikiran....    

No comments :

Post a Comment