Followers

Monday, October 10, 2011

::Berusaha untuk Kembali::

Setelah hampir seminggu terlantar sakit, barulah hari ini punya kudrat untuk bergerak meskipun agak terbatas.  Kali ini saya terkena demam selsema serta batuk yang melampau.  Demam tak lama mana tetapi batuk semakin hari semakin teruk hinggakan ada satu ketika, begitu sukar untuk bernafas.  Bimbang melarat, mujur ianya tidak berlaku.

Apa pun, saya terima dengan redha.  Inilah ujian namanya dan sepanjang ingatan saya, tahun 2011 merupakan tahun ujian buat saya.  Sakit bertali arus dari awal tahun hingga ke saat ini, belum lagi dengan dugaan datang bertimpa-timpa.  Teman ramai mengatakan, saya sudah tidak kuat secara dalaman dek cabaran mendatang dan kerana itu secara keseluruhan saya adalah sakit.  Mungkin ada benarnya, namun bukan mudah untuk saya merawat segala apa tidak keterlihatan.

Saya masih memerlukan masa untuk pulih sepenuhnya, namun kehidupan akan diteruskan jua.  Letih sebenarnya bila sering sakit, tapi itulah...saya sendiri tidak punya jawapan ke atas semua ini.  Selamat memulakan hari dan minggu baru rakan-rakan.  Jangan lupa hidangkan cerita menarik di ruangan ini buat tatapan saya dalam mengubat hati lara :)



nota:  pening-pening lalat..

2 comments :

  1. Get well soon, sis... mmg skrg nie musim org demam, org sakit.. mcm2 lg la...

    ReplyDelete
  2. Tima kasih, adik pun jaga diri so that x jtuh sakit..

    ReplyDelete