Followers

Thursday, November 10, 2011

::Ombak Rindu::

Tak pasti samada saya pernah membaca novel yang kini diangkat menjadi filem, OMBAK RINDU.  Mungkin ada cuma sudah tidak dapat mengingatinya kerana satu ketika dahulu saya adalah ratu novel.  Berkoyan-koyan novel dimiliki.  Pantang ada terbaru pasti antara terawal mengenggamnya.  

Bakal ditayangkan di pawagam dalam masa terdekat, entah kenapa saya tidak begitu teruja untuk menontonnya.  Mungkin mahu melihat dahulu komentar sebelum turut sama tenggelam di dalam filem tersebut.  Cuma buat masa ini, pihak Astro kerap memainkan klip video lagu tema Ombak Rindu.  Pertama kali mendengar saya telah jatuh cinta.  Barangkali setelah beribu kali menghayati lagu ini, akan terbuka pintu rasa untuk menonton filem ini.  Tengoklah nanti macamana.

Jom saya kongsikan lagu tema Ombak Rindu di sini.  Buat sesiapa belum lagi mendengarnya, moga halwa telinga anda dapat menerima lagu ini seadanya.  Jika tidak mencakupi tahap selera anda, abaikan sahaja entri ini ya.. =)

Nyanyian:  Hafiz AF7 & Adira AF8

*  Tuhan Tolong Lembutkan Hati Dia
Untuk Terima Ku Seadanya
Kerna Ku Tak Sanggup
Kerna Ku Tak Mampu
Hidup Tanpa Dia Di Sisi Ku

Tuhan Aku Tahu Banyak Dosa Ku
Hanya Ingatkan Mu Kala Duka Ku
Namun Hanya Kamu 
Yang mampu membuka 
Pintu Hatinya untuk cintaku

Malam Kau Bawalah Rindu Ku
Untuk Dirinya Yang Jauh Dari Ku
Agar Dia Tidak Kesepian Selalu Rasa Ada 
Cinta Agung

Hujan Bawa Airmata Ku 
Yang Mengalir Membasuh Luka Ku
Agar Dia Tahu Ku Terseksa 
Tanpa Cinta Dia Di Hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Ulang *


Di ambil dari You Tube



nota:  hargai setiap apa yang ada di sekeliling...

No comments :

Post a Comment