Followers

Tuesday, January 24, 2012

::Giliran GM Diraikan::

Kita sambung lagi cerita harijadi =) walaupun dah terlewatkan.   Dah beritahu pada entri-entri lepas, hujung tahun memang penuh dengan sambutan berderet-deret.  1 Disember giliran my Greatest Mum (GM) atau nama penuhnya Rohana  pula diraikan.  Tiada sebarang sambutan meriah kerana GP masih berada di Tanah Suci.  Kami adik-beradik sepakat buat secara kecilan.  

Malamnya, minta Ayu Bam Bam belikan kek sebiji, Ninie pula masak spageti dan saya sendiri membeli nasi lemak bungkus.  Itu sahaja!  Insyaallah, tahun akan datang lebih meriah, yang penting kami sekeluarga bahagia bersama.

Buat Mama tersayang:-  Tiada apa di dalam dunia ini mampu menandingi dirimu Mama.  Segala pengorbanan tidak ternilai harganya.  Tika ini, apa yang berada di benak kami semua hanya untuk membahagiakan dirimu.  Setiap hari, doa kudus dikirim moga Allah mengurniakan kesihatan dan panjangkan umur Mama demi melihat anak-anakmu mengecap kebahagiaan.  Mama, kasih sayangmu tiada tukar ganti.  Di sebalik setiap senyuman tersembunyi segala rahsia kepahitan namun Mama cekal mengharungi demi kami.  Biar Mama tidak sehebat Ibu Mithali, namun Mama tetap terhebat di mata kami semua.  Terima kasih Mama atas segalanya!   

Antara gambar-gambar yang sempat kami ambil di malam sambutan.  Tak banyak gambar di ambil tetapi jadilah, buat kenangan selamanya.

   Terkejut GM dengan kehadiran kek dan bunga.  Cayang Eki turut sama tergamam


Sesi meniup lilin bersama cucu dan anak tersayang.  Moga Allah murahkan rezeki GM buat tahun-tahun mendatang


Bergambar sekeluarga tanpa kehadiran GP.  Insyaallah, tahun depan kami raikan bersama GP  pula.  Yang penting, doa dari suami pasti sentiasa mengiringi isteri tercinta bukan..




nota:  entri harijadi tidak berhenti setakat di sini ya.  Nantikan lagi di entri-entri akan datang


No comments :

Post a Comment