Followers

Friday, January 20, 2012

::Selamat Bercuti::

Salam Jumaat..

Macam tak meriah sahaja laman maya hari ini.  Masing-masing dah bersiap sedia untuk cuti panjang barangkali?  atau pun telah ada yang mula bercuti hari ini?  Tak kisahlah, apa pun saya masih lagi duduk menghadap skrin segi empat tepat ini menyambung mana-mana kerja tertunggak.

Malam ini keluarga Abang mengadakan kenduri tahlil buat Arwah ibunya hari ke-21.  Sekejap sahaja dah 3 minggu Arwah meninggal dunia.  Sekejapnya masa berjalan.  Saya akan ke sana mungkin dalam tengahari barangkali, tengok pada masa kerja Abang jugalah sebabnya dia yang nak jemput saya.  Moga majlis mereka akan berjalan lancar hendaknya.

Bagi rakan-rakan yang akan memulakan perjalanan walau ke mana jua destinasi, saya mendoakan selamat pergi dan selamat pulang.  Berhati-hati dalam apa jua keadaan supaya tiada berita tragis terpampang.  Buat anda yang menyambut perayaan, Selamat Tahun Baru Cina saya ucapakan.  Bergembiralah di hari perayaan bersama keluarga dan orang tersayang.

SELAMAT BERCUTI SEMUA!!!


nota: masih belum punya perancangan khusus

No comments :

Post a Comment