Followers

Friday, April 27, 2012

::Singgah Sebentar::

As-salam di Penghulu hari.  Sepanjang minggu amat kurang menjengah laman-laman maya.  Berita mengejut di pagi Isnin lalu benar-benar mengubah rutin harian sepanjang minggu.

Boleh dikatakan huru-hara juga.  Terkejar ke sana sini.  Serasa lelah di hujung sendu.  Jika tidak memikirkan segala apa diusahakan demi masa depan, patah sayap tidak akan bertongkat paruh lagi.

Ada hikmah barangkali di atas segala apa yang terjadi lantas keluhan dikambus sedalam-dalamnya dan memulakan sesuatu yang baru.  Inilah cabaran, dugaan yang harus didepani.  Andai selepas ini ujian datang lagi, entahlah...

Di hari Jumaat yang mulia ini, saya bermunajat dan berdoa moga Allah mendengar doa kami sekeluarga buat kesekian kalinya dan mempermudahkan segala apa sedang diusahakan juga berharap selepas ini tiada apa lagi halangan akan merintangi perjalanan kami  menuju kejayaan, Insyaallah...

Nanti celoteh bersambung dengan cerita-cerita menarik, barangkali.. Biasalah, tuan empunya blog menyusuri hari-hari sama seperti anda yang lain di luar sana.  Mungkin kisah-kisah diselusuri menarik, mungkin juga tidak.  Tetapi buat saya, biarlah menjadi catatan peribadi.





nota:  hidup itu indah jika kita mengindahkannya..  

No comments :

Post a Comment