Followers

Tuesday, May 8, 2012

::Kantoi Yang Paling Kantoi::

Jom saya kongsikan kisah jenaka yang diperolehi melalui email.  Tersenyum seketika saya ketika membacanya.  Moga tengahari anda semua tercuit dengan cebisan kisah di bawah.  Mungkin ada juga pernah membaca atau mendengar kisah ini.  Betul atau tidak, Wallahualam..
TERIMA KASIH RAYMIE SUDI MENGHANTAR EMAIL INI YA!!

Aku baru kahwin & duduk dgn bini aku berdua. Aku ni ada tabiat suka mkn telur rebus. Tak tau la nape, sedap agaknya. Sejak aku kahwin tabiat tu kurang sikit sebab bini aku masak sedap2 tapi dah lama gak la aku tak pekena telur rebus ni.
 
So, citernya bulan lps balik dr keje, kete aku rosak, aku cal bini aku n ckp aku balik lmbt sbb kena menapak. Sbb lapar sgt otw tu, aku singgah kedai mkn. Ada telo rebus! apelagi............, aku mkn nasi dgn telo rebus lah n order lg wat ratah. Sbelum balik aku bgkus lak, wat mkn smbil bjalan balik. kenyang yg amat, mklumla bls dendam sbb lama xmkn.
 
Buke je pintu rmh, bini aku ckp "abg, ada 'surprise'.." smbil sengih2 dia tutup mata aku n ikat ngn kain hitam n pimpin aku ke meja makan. Aku pn duduk, dia siap pesan jgn try2 nk buka ikatan. Aku nk gi toilet sbb perut start buat hal, tp mls nk spoilkan 'surprise' bini. Aku pn tahan je le dulu..
 
Tetiba fon bini aku berbunyi, dia angkat n gi jauh dr meja. Aku agakla, smp ke dapor dia pegi. Peluang ni, aku pn kentut sbb dh dr td aku tahan.. bau bleh tahan sbb mkn byk telo..ok, lg skali.. aku pn angkt sbelah punggung dan lps lg satu das! PRUTT! bau mmg xhingat, aku pn x tahan.. lama plak bini aku ni, aku x sbr nk tau surprise dia. Aku rase nk kentut lg.. aku bangun, tonggeng dan PROTT!!.. fuhh lega. bau mcm bangkai.. dekat 2,3minit bru bau hilang..
 
Pstu bini aku dtg & mtk mf sbb lmbt, dia pn jerit 'SURPRISE!! HAPPY BIRTHDAY ABG!!' Lupe lak arini bday aku, dia suh aku buka kain pnutup mata, aku buka.. mulut aku terus melopong..
 
ALAMAK!!! aku tgk merah padam muke bpk n mak mertua aku, adik2 ipar aku, duduk keliling meja mkn. Bos n jiran sblah rmh aku pn ade?! Aku nk cover malu, aku la tanya bpk mertua aku, 'dah lama ke pak smpai?' Slamber je bpk mertua aku jwb '"dah lama, sbelum kentut pertama lagi!!"


 Gambar diambil dari Google Image


Amcam!  Agak-agak kalau terjadi pada kita, apa reaksi bakal kita lahirkan.  Malu tak usah cakaplah.  Mahu bertahun orang akan bercerita.  Siapalah agaknya Si Pencerita ini?  Teringin pula nak tahu apa reaksi dia terhadap insiden ini, jika benar berlaku





nota:  jangan tersengih-sengih ya..

No comments :

Post a Comment