Followers

Tuesday, July 24, 2012

::Ramadan 3::

Dah nak subuh baru nak bercerita.  Macamana puasa rakan semua?  Harap tiada yang terbabas =)  Hari ini Alhamdulillah perut bersopan santun dan tidak meragam.
 
Melalui hari seperti hari-hari biasa.  Berdoa dan terus berdoa mengharapkan keajaiban.  Esok bermulalah hari yang panjang buat saya, tetapi Alhamdulillah sebelah malam dapat menonton wayang atas jemputan Nuffnang.
 
Siapa pergi esok?  Berdebar juga kerana belum pernah mengikuti mana-mana event Nuffnang.  Sudahlah tak kenal siapa pun.  Mahu keras dibuatnya. Tengoklah nanti apa akan berlaku.  Saya ni agak kera sumbang sikit perilakunya.
 
Hai, susahnya nak lelapkan mata.  Ini mesti gara-gara membedal nasi kandar jam 11 malam.  Oh ya, hari ini berbuka ala kadar.  GM dan Macho Man berbuka di luar tapi walau biasa-biasa GM masak lauk kegemaran.
 
Apa lagi, Sambal Goreng Petai.  Tak sedar dirikan!  Baru sahaja berguling sakit perut beberapa hari lalu, hari ini dengan gagah membedal selagi boleh.  Kuih-muih tiada satu terhidang.  Malas mahu menjengah ke Pasar Ramadan.
 
 Lauk-pauk yang ada.  Syukur Alhamdulillah di atas rezeki Allah SWT
 
Sempena hari raya bakal menjelma, saya ada menjual beberapa jenis kuih tapi belum berkesempatan untuk diwar-warkan di sini.  Apa kata jika anda punya masa jengah di Facebook saya.  Jika ada berkenan bolehlah buat tempahan.

Saya harus pujuk mata untuk tidur.  Esok seawal pagi mahu meredah jalan raya.  Saya berharap Allah SWT permudahkan urusan kita semua untuk esok dan seterusnya.  

As-salam....



nota:  ;)
 
 

No comments :

Post a Comment