Followers

Sunday, November 4, 2012

::Geramnya!!::

Sebelum turun menghadap komputer riba, nafsu memuncak mahu meneruskan agenda di ruangan ini namun semuanya hilang bila mendengar perihal ITU.  
 
Dari bersemangat, terus api menjadi marak marahkan seseorang atau mungkin individu-individu.  Hidup penuh alasan!  Seringkali kami yang terpaksa menurut keadaan.
 
GGGEERRRAAMMMnya!!!!  Tak pernah berubah, meski Allah turunkan pelbagai dugaan bagi membuka pintu kesedaran.  
 
Ya, mungkin saya tersalah sangka tetapi saya tahu dan dapat menjangka apa agenda sebenarnya.  Kalau berada di depan mata mungkin saya sudah membuat zina pertuturan dan pasti akan ada insan berkecil hati!
 
Argghh, pergi jauh perasan ini semua!  Saya mahu bergembira di penghujung hujung minggu bersama keluarga tersayang.  Keluarga yang cukup sempurna jika tanpa kehadiran anasir-anasir luar.
 
Mungkin saya kejam, tetapi bagi akal terdidik dengan baik saya tahu ianya berasas dan tanpa membuta tuli.  Semakin jelek dengan kerenah dipertontonkan!
 
Maaf November, entri pertama di bulan mu ini cacat dengan kata-kata kesat.  Apa pun saya manusia biasa, punya 1001 rencam rasa dan saya juga bukan para sufi boleh menzahirkan segala luar dalam dengan begitu suci.
 
 
 
 
nota:   bila masa perhitungan ya...

No comments :

Post a Comment