Followers

Sunday, November 11, 2012

::Pendek Untuk Hari Ini::

Alhamdulillah majlis sambutan harijadi Cayang Eki selesai dengan jayanya walaupun pada awal risau sangat jemputan tak hadir kerana hujan.
 
Bukan jemput ramai pun, sanak-saudara sahaja serta teman-teman Ninie.  Makanan pun semuanya sendiri.  Insyaallah nanti saya kongsikan pada satu entri khas. 
 
Hari ni semua pun terbaring kelesuan sementelah cuaca juga tidak berapa ceria.  Mahu keluar berlibur pun kurang bersemangat.
 
Sampai bila agaknya langit akan bermurung durja?  Rindu akan kehangatan mentari yang mengigit-gigit kulit.  Rembesan peluh pun ala-ala manja sekarang membasahi tubuh.
 
Mujur mendiami kawasan cerah banjir.  Tak perlu risau sangat tetapi tidak pada mereka yang tinggal di daerah berpotensi tinggi bah seperti keluarga Siti Cutie.  
 
Pernah saya kongsikan di sini bagaimana keadaan banjir keluarga Siti Cutie di awal tahun hari tu.  Kalau rajin klik pada entri ---> di sini  
 
Kerap hujan juga mengundang kehadiran nyamuk melampau.  Tak pasti di rumah rakan-rakan tetapi di rumah kami fffuuuhhh!!! berjuta-juta lemon.  Kawasan hutanlah katakan.
 
Okay berhenti seketika, tiba-tiba mahu keluar pula :) InysaAllah bersambung lagi!
 
 
 
nota:  ;)
 

No comments :

Post a Comment