Followers

Tuesday, December 18, 2012

::Kembali Bersiaran::

Hampir seminggu ruangan ini terdampar kesepian.  Bukan tak ada kisah boleh dikongsi bersama cuma jemu terlalu kuat menguasai diri.  Ternyata saya tidak segigih blogger-blogger sedia ada.
 
Hari ini sekali lagi berpeluang menonton wayang percuma melalui Nuffnang.  Terima kasih daun keladi, budi baik disanjung tinggi.  Cerita Jack Reacher lakonan Tom Cruise pula mengambil tempat.
 
Selesai menonton nanti saya kongsikan di sini best atau tidak ya.  Dari trailer, macam menarik tapi tak tahulah pula.   Selamat menonton pada yang akan turut serta hari ini.
 
Mahu bersiap-siap ke Tropicana City Mall.  Mujur dekat, tak adalah insiden ke Pavillion pada Tayangan Perdana Lagenda Budak Setan 2 - Katerina berlaku.  
 
Jeran bila mengenangkan!  Masakan tidak, hampir 3 jam tersangkut dalam kesesakkan lalu lintas.  Nasib baik tak terlepas tayangan.  Mungkin lain kali lokasi harus diambil kira sebelum bersetuju untuk turut serta.
 
In Shaa Allah, bersua semula dengan entri-entri lain selepas ini.  Oh ya, penjawat awam dapat gaji hari ini.  Selamat berbelanja!  Khabarnya kali ini beserta bonus separuh bulan.  
 
Agak-agak Abang ada tak nak hulurkan sedikit apa yang dapat tu?  Tak beri pun tak mengapa kerana dia akan bagi semua pada saya..hahaha...
 
 
 
 
 
nota:  merancang sesuatu...
 
 


 
  

No comments :

Post a Comment