Followers

Saturday, January 26, 2013

::Jom Beli Kolagen ~Sticky Post~::

Siapa nak beli kolagen asli / Pure Marine Collagen (PMC)?  Terlanjur makan, tak salah saya jual.  Itu pun setelah merasakan banyak kebaikan diperoleh dari PMC ni.

Saya pernah blog mengenai PMC juga lebih dikenali dengan Ibu Kolagen. Sudi-sudikan baca ya bagaimana PMC banyak memberi kesan positif terhadap saya.

Lagi pula, PMC ni kira sedang hot dipasaran jugakan.  Sana-sini sibuk mengamalkannya.  Belum cuba belum tahu, dah cuba pasti kagum dengan hasilnya.

Ini bukan promosi cari untung semata, tetapi ini pengakuan jujur dari saya sendiri yang hari ini sudah masuk bulan ke-2 mengamalkannya.  Alhamdulillah, sangat berpuas hati. 

Tapi bagi sesiapa ada alahan baik cuba sikit-sikit dahulu.  Yalah, kita manusia ni mana sama antara satu sama lain.

Selain dari baju, kami juga menjual kolagen mentah (belum dimasak) dan yang sudah siap dimasak.  Kira mengambil langkah setapak kehadapan.


Contoh Kolagen yang sudah dimasak dan belum



Kolagen Siap Masak

a)  Putih
- Harga:  RM10 (satu bekas), RM35 (4 bekas) 
- Perisa:  Asli, Oren, Sirap, Anggur

b)  Ungu / Violet
- Harga:  RM15 (satu bekas), RM50 (4 bekas)
- Perisa:  Asli, Oren, Sirap, Anggur

*maaf, tiada penghantaran melalui pos bagi kolagen yang sudah siap dimasak.  Self pick-up atau boleh ambil dari wakil kami di kawasan:  Batu Caves, Selayang, Sri Gombak, Sentul, Kota Damansara & Sg Buloh.

Kolagen Mentah

- RM15 bagi warna putih, RM 20 bagi warna ungu.  Satu paket 100gm  Ambil sendiri pun boleh, pos pun boleh.

Pertanyaan lanjut, email kami:  iluvclothez@gmail.com atau "Like" page I Luv Clothez Collection, nanti boleh Private Message atau tinggalkan komen.  Whatsapp pun boleh:  0126332711


nota:  kita hanya berusaha...


No comments :

Post a Comment