Followers

Saturday, January 19, 2013

::Nuffnang Premiere Screening ~MAMA~::

Seperti pernah saya beritahu di entri ini, sekali lagi dapat menonton filem secara percuma =)  dua hari berturut-turut.
 
Hari Selasa lepas saya menonton filem Mama: A Mother Never Forget yang sudah pun menemui penonton di pawagam.  Peminat filem aksi seram tidak patut menyisihkan filem ini dari senarai tonton. 
 
Kali ini saya ke TGV One Utama pula.  Terima kasih Nuffnang memilih saya untuk kesekian kalinya.  Seperti biasa, tiada gambar ya :( mood tak berapa okay dek kesihatan terganggu.
 
Walaupun plot filem ini bergerak sedikit perlahan tetapi debaran di hati tidak pernah berkurangan.  Terfikir-fikir apa bakal terjadi selepas-selepas ini.
 
Senang cerita tak bosan dan tak mengantuk walhal ketika itu berapa dos ubat sudah ditelan.  Kalau filem lembab, sah-sah saya hanyut di dalam kesejukkan penghawa dingin pawagam.
 
Ringkasan kali ini saya copy & paste sahaja dari web ya.  Tak larat lagi sebenarnya mahu duduk lama-lama sambil menarikan jemari gemuk.  Batuk dan selsema masih belum reda.
 
Juga saya sekalikan beberapa link detail mengenai filem ini.  Jangan teragak-agak ke panggung wayang ya.  Dari 5 bintang, saya beri 3.5 bintang.
 
Sinopsis:
 
Guillermo del Toro presents Mama, a supernatural thriller that tells the haunting tale of two little girls who disappeared into the woods the day that their parents were killed. When they are rescued years later and begin a new life, they find that someone or something still wants to come tuck them in at night
 
Sumber lain:
 
 Sumber imej:  Google Image
 
 
 
nota:  terima kasih..terima kasih..terima kasih..
  

No comments :

Post a Comment