Followers

Monday, February 25, 2013

::Sabar Menanti::

Memang benarlah penantian itu satu penyeksaan.   Meski sudah betah menanti tetapi dalam tempoh sedikit masa sahaja lagi diperlukan keadaan semakin menghimpit.  

Hai, susah benar untuk membawa cahaya ke dalam suasana kelam selama ini.  Sedikit sinaran menyuluh kemudian kembali suram.  

Hati ini yakin Allah berterusan menguji.  DIA tidak mahu terus merasa selesa dengan keadaan sedia ada.  Harus berubah terus ke arah lebih baik, In shaa Allah!

Sehingga kini masih tidak banyak perubahan, kesibukan masih ditahap biasa.  Penantian membuat hati sentiasa berdebar saban hari.

Berapa hari sahaja lagi Februari pula menutup hayatnya di 2013.  Ini beerti usia bakal menginjak ke angka 33 tahun 3 bulan.  Kurang dari 10 bulan naik satu tangga lagi.

Benar-benar mengharapkan tuah menyebelahi tahun ini dan dapat menyempurnakan segala impian terpendam tiga tahun lamanya. 

Mungkin di usia sebegini segala apa dicitakan sesuai menjadi satu realiti.  Resam kehidupan, terus berusaha selagi nyawa dikandung badan.  

Biarlah terus menanti kerana Allah tahu apa sahaja dihajati kerana setiap perancangan sekiranya tidak menjadi kenyataan, pasti ada lebih baik sedang menanti. 


 Suka sangat dengan lagu ini.  Klip video dari You Tube



nota:  kata semangat...    


No comments :

Post a Comment