Followers

Friday, March 22, 2013

::Selamat Berhujung Minggu::

Baru balik dari menemankan Abang buat pemeriksaan di PPUM.  Keputusan hanya akan diketahui Isnin nanti.  Harap sangat kondisi tidak teruk mana, In Shaa Allah.  
Sebelum pulang, singgah makan di Bangsar, gerai kari kepala ikan.  Kesukaan Abang, saya ikutkan sahaja.  Asalkan kari boleh sahaja berkompromi.

Betapa 'kaw'nya kari tersebut, ni terasa perit tekak.  Panas badan barangkali.  Harap sangatlah tidak melarat.  Kalau tidak memang terseksa bilamana berhujung minggu dengan sakit tekak.

Sampai rumah kepala kosong.  Tak tahu mana satu harus dikerjakan.  Bukanlah banyak mana kerja cuma entah kenapa tiba-tiba rasa lain sangat.  Okay, tengah period jadi mari kita salahkan perubahan hormon.

Kalau dulu sentiasa seronok bila hujung minggu menjelang.  Sekarang?  Apa yang pasti mesti rumah sunyi.  Yalah, Little Munckins semua tiada.  Itu yang TV jadi mangsa.  Dah terasa benar peningkatan usia.

Cepatlah segala apa sedang diusahakan selesai dan kami boleh mula bekerja semula termasuk hujung minggu.  Sudah tidak betah melangut, bimbang otak jam nanti.

Okaylah, selamat menikmati hujung minggu rakan-rakan maya.  Nikmati segala apa yang anda ada sebaik mungkin dan berehatlah sepuas mungkin sebelum bertemu minggu baru.   


nota:  penatnya...

No comments :

Post a Comment