Followers

Monday, May 20, 2013

::Berada Di Awangan::

Ingatkah hari ini dapatlah melaksanakan puasa, rupanya gagal.  Penangan ubat diambil malam tadi sangat kuat sampai ke tengahari kesannya.  Rasa macam hidup di alam fantasi.  Melayang-layang kepala dan badan.
 
Masalahnya selsema tak baik pula secara total.  Masih ada saki-baki, malah boleh bertambah teruk jika tidak ambil langkah-langhak pemulihan.  
 
Cuma tak nampak tanda-tanda demam atau sakit tekak.  Alhamdulillah, kalau bersangkut paut susah juga nanti.  Banyak kerja bakal tergendala.
 
Sedang berkira-kira mahu melelap mata barang seketika, moga-moga bila buka mata kesan ubat akan surut sedikit.  
 
Tapi itulah, ini sedang ralit membaca akhbar alternatif secara talian.  Banyak lagi tak baca, seronok pula isi-isi bacaan.  Sayang nak tinggal sebentar.  
 
Akhbar-akhbar bukan pro-Kerajaan ini harus dibaca supaya kita tidak buat penilaian berasaskan huraian sebelah pihak sahaja.  Dua-dua pun kena ambil tahu!
 
Hmm..nanti-nanti saya sambung lagi.  Sememangnya saya butuhkan rehat buat seketika.  Dah tak mampu nak bawa badan, macam orang lalok pun ada.  
 
Sebelum saya sujud di hadapan komputer riba ini, baiklah saya berhenti dahulu!  Dah semakin tinggi awang-awangan saya.. hehehe...
 
 
nota:  akan sentiasa ada rezeki untuk itu...  
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment