Followers

Sunday, May 26, 2013

::Demam Candy Crush Saga::

Lewat beberapa hari ini sangatlah malas nak kemaskini.  Bukan tak ada cerita untuk dikongsi tapi sudah disampuk benda lain.
Apa lagi, penangan Candy Crush Saga (CCS)!  Selama ni sering dapat invitation juga request dari rakan-rakan tapi diabaikan bila memikirkan tiada telefon pintar.
Entah macamana tangan gatal nak main dengan komputer, terus tersampuk!  Setiap kali mengadap laptop, itu yang akan dibuka dulu jadi mana ada masa di sini.
Tu malas main game cause I'm easily addicted although it's not permanently tapi kacau jugalah jiwa dan raga buat seketika.  Selagi tak accomplish selagi itu akan mengadap terus.
Tengok orang lain dah achieve level beratus-ratus lagi bertambah membara semangat untuk terus bermain.  Walhal, baru achieve level 50.  Jauh lagi perjalanan tu.
Buat sementara waktu kalau belum ada cerita baru itu tandanya demam CCS masih belum kebah, maafkan saya ya.
Oh ya, cuti sekolah dah bermulakan.  Cabaran ni, nanti berebut nak guna lappy dengan Buah Hati.  Habis peluang nak segera naik level CCS.  
Selamat merehatkan minda dari asakan pelajaran ya anak-anak dan adik-adik semua.  Buat ibu bapa, selamat melayan kerenah anak-anak di rumah.  
Jika punya rezeki lebih sedikit jangan lupa bawa keluarga bercuti.  Tak perlu jauh-jauh, dalam Malaysia pun banyak lokasi bersesuaian. 

Nak sambung balik CCS, ada rakan baik hati sudah menyumban nyawa!


nota:  layan...
  

2 comments :

  1. Replies
    1. awak still dlm pantangkan so okay la jgk..ni yg tgh bkeje mmg parah!! hahaha...

      Delete