Followers

Thursday, September 19, 2013

::Ingat Lagi Tak?::

Hari itu adalah merempan sekejap bila tak dapat gerak level Candy Crush, lepas tu keesokkan harinya berjaya.  Nak kena mengadu di sini dulu baru ada kemajuan..hehehe...
 
Tapi itulah langit tidak selalu cerah, sekarang dah tersangkut balik di level 165.  Dekat 4-5 hari juga ni, takkan nak jadi sebulan macam hari tu pulakan?  
 
Seriously, I easily addicted with games tak kiralah di telefon bimbit ke, laptop ke, PC ke kalau dah terpikat asyik mengadap.  Bahaya sungguh!
 
Ingat tak game ular yang ada pada handphone dulu-dulu?  Kalau tak silap dari Nokia 3210 dah ada game tersebut.  Teringat bila main sampai panas handphone.  Habis bateri dikerjakan.
 
Klasik betul.  Ada lagi ke game ular tu?  Sekarang game semua dah canggih dari segi visual mahupun audio.  Makin canggih makin melalaikan and I am one of the victim.  
 
Victim konon, walhal sendiri cari pasal nak terjebak main.  Cuba tak main tak adalah hanyut.  Eh, bukan hanyutlah, game ni semua nak release tension.  Kalau tak ada game nanti hati tak berbunga-bunga..hahaha...
 
 
Gambar seperti biasa dari Google.  Rasanya nak kena beli handphone klasik baru dapat main game klasik sebegini.  Kalau ada pun sekarang ni mesti dah improvise dari segi warna dan sebagainya, tak nostalgic!


nota:  imbau kenangan lama...



1 comment :