Followers

Saturday, October 26, 2013

::Tempat Main Baru::

Banyak perubahan di Carrefour semenjak Aeon ambil alih.  Istilah hidup segan mati tak mahu sudah tiada lagi di situ.  

Mungkin sumpahan penduduk setempat terhadap pembinaan Carrefour satu masa dahulu benar-benar menghantui sehingga mendapat sambutan dingin.

As a consumer at least we have another place to shop our groceries.  Kalau tidak setiap masa ke Giant sahaja.  Last time during Carrefour, price a bit high tapi sekarang tak tahu.

Rasanya murah sebab ramai dah pengunjung, parking pun dah mula penuh di bahagian hadapan.  Kalau dulu tak perlu bersusah payah, memang akan ada petak kosong di hadapan pintu.

Antara tarikan terbaru, tempat permainan kanak-kanak berbayar.  Budak-budak di rumah ini sudah mula ketagih.  Mereka sudah tidak menyebut Giant lagi tetapi mahu ke Aeon.  

Agaknya kesemua outlet Aeon Big ini memang ada taman permainan sebegini.  I haven't go to any of Aeon Big so suprise juga dengan segala usaha untuk menarik pengunjung.

Barang permainan masih baru lagi, okay juga ada tempat bermain sedemikian.  Hopefully bila dah berbayar tempat tersebut akan berjaga sebaik mungkin.

Wai Wai Park by Molly Fantasy.  Entry fee as per picture and parents need to fill up form before kids allow to enter.  Weekdays cheeper by RM1 compared to weekends.  Permainan menggunakan token pun ada


Not that spacious area.  Kids age Buah Hati memang cepat bosan sebab tak adventurous sangat tapi untuk Cayang dan Manje memang heaven tempat ni


 Hari tu dapat cenderamata.  Tak pasti pula kenapa, register as a member agaknya ke register untuk dapatkan kad stamp tu.  Bila dah penuh boleh tukar dengan merchandise disediakan



nota:  kena standby duit banyak-banyak lepas ni...hehehe...

2 comments :

  1. kak maria ni aeon big mana...boleh la bawa Fayel...berhbur kata nyaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Mimy,kt Kota Damansara..bwk la..msti Fayel suke :)

    ReplyDelete