Followers

Tuesday, February 18, 2014

::Terjawab Sudah::

Akhirnya segala angin bertiup kencang berkenaan rumahtangga aktres kesayangan ramai, Erra Fazira terjawab sudah.  

Saya minat Erra dari awal pembabitan dia di dunia seni.  Minat sebab dia cantik di mata saya.  Kemudian kisah percintaan romantis di antara Erra dan Awie.

Bila pasangan ini putus tunang, sedih betul saya dan berharap akan ada jalan untuk menyambung kembali perhubungan yang tidak menjadi.

Kalau dah suka, buatlah apa pun nampak elok sahaja di mata..hehehe...bercinta+putus, kahwin+bercerai semuanya saya sokong aktres cantik ini dari jauh.  

Hari ini, secara sah Erra bercerai talak satu dengan Engku Emran dan hak penjagaan Aleeysa dapat pada bekas suaminya.  Manakala, Erra mendapat hak melawat dan bermalam.

Kasihan melihat kisah hidup si cantik jelita ini.  Dia punya segala tapi belum menemui bahagia di alam perkahwinan.  

Semoga selepas ini Erra Fazira juga pengacara rancangan wanita popular Primadona akan terus berjaya dalam segala lapangan diceburi dan menjumpai cinta sejati.

Sebagai peminat, saya mendoakan dia akan berbahagia dunia dan akhirat.  Mac ini Erra Fazira, Awie dan Ziana Zain akan beraksi di Istana Budaya.  

Bagi peminat-peminat filem Sembilu jangan lupa dapatkan tiket dan melihat persembahan mereka yang pastinya memukau dan khabarnya akan mengimbau kenangan filem-filem lakonan mereka bertiga.  Agak-agak Abang nak pergi tonton tak? ;) 




nota:  bertemu dan berpisah adat manusia...

No comments :

Post a Comment