Followers

Sunday, March 9, 2014

::Misteri MH 370::

Saat entri ini ditaip jam 8.45 pagi Ahad, kapal terbang MAS MH370 masih belum dijumpai dan sebarang petunjuk relate to missing is zero.

Dari semalam spekulasi bertebaran di laman maya.  Not going to comment on this, bak kata mereka semua ramai sangat "keyboard warriors".  

For me, terpulang untuk percaya atau tidak kerana apa pun again we have to wait for official announcement.  Apa yang penting, sola jaga sensitivity keluarga mangsa terutamanya rakyat Malaysia.

Kehilangan MH370 masih menjadi misteri bilamana ramai expertise dalam bidang ini agak keliru bilamana secara tiba-tiba pesawat tersebut boleh hilang signal.

Okay ini bukan saya yang kata, kalau tak percaya tonton Bulletin Awani cause they keep on interview from time to time with those expertise.

As Muslims, I strongly believe "Kun Fa Ya Kun".  Secanggih mana dan seselamat mana kapal terbang tersebut, sekiranya Allah mahu ia terjadi maka terjadi.

Dan saya juga percaya akan keajaiban Allah.  The best thing kita doakan semuanya berjalan dengan lancar.  Perhaps our doas will help to ease pasukan mencari dan menyelamat dalam melakukan kerja.

Saya masih lagi update diri dengan perkembangan MH370 dari masa ke semasa via internet dan televisyen.  

Semoga segala misteri akan terungkai!



nota:  terus berdoa dan berharap..... 

No comments :

Post a Comment