Followers

Saturday, April 26, 2014

::Dah Bertukar::

Sebenarnya dah lama berhajat untuk menukar blog address tapi asyik tertangguh.  Kenapa tangguh tak pasti walhal bukan berisiko pun.
 
Tadi tangan gatal, akhirnya bertukar juga dari bwitme.blogspot.com ke b3autyfullmaria.blogspot.com
 
Masa mula-mula buka blog dulu, jenuh fikir nama sesuai.  Buka blog tanpa bantuan sesiapa, nama yang dicadang semua kena reject.  Dah ada orang pakai katanya.  
 
Akhirnya dapat idea "bwitme", asalnya "bewithme" tapi dipendek-pendekkan.  Kononnya bersama-sama saya menelurusi dunia blog milik persendirian.
 
Masalahnya nak bersama macamana bila mana entri tidak pernah up-to-date.  Ikut dan mana sempat, kalau tidak bertapuk jadinya.
 
Risiko bila bertukar alamat blog ini sudah pasti kehilangan orang yang sering bersama di sini.  Tak apalah, ada rezeki jumpa semula.  Lagipun bukan ramai mana pengikut, tiada benda perlu digusarkan.
 
Harapnya selepas ini rajin-rajin update blog.  Kalau ada yang baru singgah, salam perkenalan dihulur.  Notify me so that I can follow back your blog, Insyaallah.
 
Alamak, senarai blog yang saya follow sebelum ni semuanya hilang.  Nak kena godek blogspot nampak gayanya supaya tidak bercelaru.
 
Akhir kata, selamat berhujung minggu!
 
 
 
nota:  jadi orang baru...
 
 

1 comment :

  1. Jenuh ler nak cari balik blog2 yg dah biasa singgah tu ...

    ReplyDelete