Followers

Thursday, November 13, 2014

::Singgah Sebentar::

Tak tahu bila agaknya nak come back di sini.  Ada sahaja halangan terutama dari segi masa.  Ini pun curi masa sebentar.  Apa yang saya sibukkan pun tak tahulah.  Hakikatnya masih canggung membahagi masa.

Kehidupan baru sedang bermula dan saya sedang cuba menyesuaikan diri.  Yalah, berpuluh tahun sudah biasa dengan segala rutin sedia ada, pasti sukar untuk ubah.  Tak apa, ambil masa lebih sedikit.  Janji bahagia :)

Dah masuk pertengahan November, bermaksud hanya tinggal sebulan lebih untuk melabuh tirai 2014.  Banyak kenangan indah.  Jika punya ruang, saya kongsikan di sini kelak.  Pasang surut kehidupan itu biasa, bukan nama manusia andai tidak diuji.  Yang penting redha!

Setiap pahit hempedu akan berbalas dengan kemanisan seandai kita bersabar dan percaya pada Allah SWT.  Allah takkan membebani umatnya sekiranya tidak mampu untuk ditanggungi.

Okaylah, got to go!  Ada kerja perlu dilunas.  Biasalah recam kehidupan, apatah lagi di saat dunia makin hampir ke penghujung.  Cepat sahaja masa beredar.  Tak sempat menghela nafas barang sesaat.





nota:  curi masa...


2 comments :

  1. sis, sorry sgt2 hari tu tak dapat attend ur weds........ sy takde kenderaan nak pergi sane. incik bf kije hari tu... btw, selamat pengantin baru!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala,xper Dik..da ade kesulitan kan...Anyway thnks 4 d wishes.. :)

      Delete