Followers

Friday, November 14, 2014

::Status Baru::

Alhamdulillah, hari ini genap dua minggu memegang status baru.  Macam tak percaya pun ada, tapi itulah hakikat :)

Hmm...nanti-nanti saya cerita.  Lagi pun gambar tak banyak.  Manalah ada masa nak pegang telefon.  Gambar dalam koleksi ni pun minta pada rakan-rakan yang hadir.  

Terima kasih atas ucapan dan doa.  Kalau ikutkan di sini ramai tak tahu.  Yalah, tak ada apa perkhabaran tup-tup dah bergelar ISTERI.  Sebenarnya tak sempat nak war-war di blog.  Mana yang saya sempat approach sahaja tahu.

Tak ada apa pun nak cerita, hanya nak berkongsi berita terkini.  Ini pun saya masih lagi canggung.  Macam tadi dapat panggilan:

A : Saya wakil auditor, nak bercakap dengan wakil Syarikat M
Saya:  Ya saya, Maria.  Ada masalah ke Cik?
A:  Tak saya nak tanya, eh ni Cik Maria ke Puan Maria?
Saya:  Cik Maria, ops! Silap! Puan..tak apa, Cik pun boleh...(sambil tersengih-sengih)
A: Aik, boleh confuse pula ya...
Saya:  Hahahaha....(malu pun ada)


Biasalah tu kan.  Masih baru lagi!  Nanti dah lama-lama tak adalah malu ke silap ke...hehehe...Apa pun saya bersyukur segalanya berjalan lancar.  Hiccup tu mestilah ada tapi Alhamdulillah berjaya ditangani.

Nanti saya kongsikan kisah-kisahnya ya...

Tarikh persandingan:  01 November 2014





nota:  Alhamdulillah...

2 comments :

  1. Laaa ... Tak tahu pun ...
    Ape2 ... Alhamdulillah & Tahniah ...

    ReplyDelete
  2. Tu la sbb lama tak online kan..Lagipun waktu memang busy..Ada jgk yg saya tak sempat jemput..huhuhu

    ReplyDelete