Followers

Wednesday, October 21, 2009

Blog...oh..Blog (Episod 1)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....

Salam perkenalan di arena siber yg serba canggih ini. Sebagai perantis baru, saya masih lagi berdingkit-dingkit di arena Blog ini. Bagaimana harus bermula,di mana harus bermula, ke mana arah tuju serta bila pengakhiran juga saya kurang pasti. Segalanya masih lagi baru dan perlu mengambil sedikit masa untuk mengadaptasi penghidupan blog ini.

Apa pun, saya berharap dengan hadirnya saya di medan ini dapat diterima ramai dan kelak sudi membantu mana yang perlu. "Saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan" bait yang amat sesuai bagi saya pada saat ini.

Kepada yang sering bertanya bilakah saya akan mempunyai Blog, kini tercapailah impian kalian untuk melihat hasilnya...oleh itu,jangan jemu membaca nukilan ini kelak ye kawan...Bukannya beerti saya ni bagus sangat sampai orang paksa-paksa buka blog sendiri cuma mereka mahu saya ikut peredaran masa...

SALAM PERKENALAN
!!!

No comments :

Post a Comment