Followers

Wednesday, May 9, 2012

::Bowling, Ampang Point::

Awas!  Entri bergambar lagi.  Maaf jika mengundang jemu, inilah akibatnya bila pemilik blog diterjah kemalasan tahap melampau.

Okay, gambar-gambar ini dirakam sewaktu kami menghabiskan masa demi menantikan sesuatu dari pihak ketiga.  Lama sudah sebenarnya.  Dalam bulan Februari 2012.  

Namun segala apa diharapkan itu tidak menjadi kenyataan maka tinggallah gambar menjadi kenangan.  Jangan bertukar mimpi ngeri sudah!

 Ya, kami ke sini, Ampang Super Bowl di Ampang Point.  Sebenarnya kami dari rumah keluarga Siti Cutie, itu yang pilih untuk ke situ.  Hmm.. lama juga tidak bermain bowling.  Kali terakhir rasanya dalam tahun 2004/2005 macam tu.


 Bersungguh-sungguh gaya ini orang.  Lama tak main, bila bermain semula harap maklumlah.  Serba tak menjadi gayanya


 Agak-agak jatuh tak semua pin yang ada?


 Teruja Buah Hati dapat bermain sama.  Walau tiada sebarang pin dijatuhkan, tetapi dia menang gaya terlebih sudah!


 Erk??!! Tak faham!! Yang pasti tujuan utama Abang mahu menyakat Siti Cutie


 Tak sampai 5 balingan, dia dah mengadu lapar.  Walhal lutut mengigil melihat jualan di situ.  Akhirnya aiskrim strawberi menjadi pilihan


 Dan saya lebih kurang Buah Hati, makan dan makan.  Mainnya tidak!  Tak senonoh rupanya


 Buah Hati bersama Pakciknya, adik kepada Siti Cutie


 Keluarga bahagia.  Manje Yash tinggal rumah kerana Mama dan Papanya mahu meloncat sakan tanpa sebarang gangguan


 Saya pun mahu juga!  Antara lelaki-lelaki kesayangan saya.  Mereka berdua punya persamaan mungkin sejak azali, LORAT dan DEGIL.  Apa pun saya sayang mereka

Agak-agak lepas ini akan bermain lagi tak?  Era jaguh bowling telah jauh ditinggalkan, lagi pula saya tidak lagi boleh mengangkat beban.  Tak apalah, giliran anak-anak pula meneruskan minat dan kecekapan di dalam sukan bowling.

Berapa caj sekarang saya sendiri kurang pasti.  Tetapi hari itu, mereka bertiga bermain untuk 2 set tidak sampai RM50.  Kaki bowling pasti sudah biasa dan tahu berapa harga dikenakan.  




nota:  melihat bola bowling, segala kenangan seakan berputar semula...



nota: semakin ingin cuba dilupakan, semakin ia datang menghampiri...

No comments :

Post a Comment