Followers

Tuesday, November 19, 2013

::Dah Jumpa Pun::

Ekoran kehilangan seorang remaja di Johor Bharu semalam, habis bergegar seantero negeri kerana dipercayai berkaitan unsur misteri.
 
Sehingga lewat petang semalam masih belum dijumpai dan pagi tadi san sini heboh mengatakan sudah ditemui.  Mangsa bermalam di rumah seorang rakan, kawasan flat.
 
Alhamdulillah jika benar berita tersebut.  Hilang runsing keluarga yang tak habis-habis memikirkan pelbagai kemungkinan berlaku.
 
Ini juga menutup kisah misteri Villa Nabila yang secara tiba-tiba popular walhal sudah berpuluh tahun kewujudannya di pandang sepi.
 
Tapi saya masih seronok membaca 1001 spekulasi dan mitos berkenaan villa tersebut.  Biasalah, cerita-cerita paranormal sering menjadi perhatian bukan?
 
Okaylah, kita tinggalkan kisah Villa Nabila dan biarkan ianya menyimpan segala khazanah.  Terus hanyut dengan cerita pun bukan dapat hasil, tapi beri kepuasanlah..hehehe...
 
Saya sambung kerja dulu.  Semak dengan masalah internet dan laptop yang super duper slow.  Bila nak selesai isu internet pun entahlah!  
 
 
 
 
nota:  berjam-jam lamanya...

2 comments :

  1. Hehehe ... Apelah budak nie, satu Malaysia risau kat dia, dia relax jer tido umah aweks ... Hmmm ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan...mak dia smpai nangis2 msuk TV dia xde perasaan nk call ke apa ke...separuh Johor kelamkabut pasal dia sorang saje...

      Delete