Followers

Thursday, February 21, 2013

::Telenovela?::

Sebenarnya bukan mahu sangat bercerita mengenai kisah Fizz Fairuz, tetapi alang-alang pernah buat entri sebelum ini teruskan sahajalah.  

Umum pasti sudah tahu bekas tunang Fizz sudah tampil  dan menafikan tuduhan, malah rasa dimalukan ahli keluarga seluruhnya.

Menurut wanita bernama Azlyn itu dia dan keluarga masih tahu hukum agama dan sekiranya berstatus isteri takkan keluarga merelakan pertunangan tersebut

Dalam masa sama, suami wanita tersebut juga masih menegaskan perhubungan mereka masih sah kerana tidak pernah menceraikan wanita tersebut dan turut memberi nafkah.  

Cuma Azlyn dikatakan hilang ingatan dan kesilapan mereka tidak pernah mendaftarkan perkahwinan di Malaysia

Sangat complicated kisah Fizz Fairuz ini ya?  Sejaka tersebar kisah putus tunang lagi sudah tersebar 1001 spekulasi di kalangan pemerhati hiburan tanahair.  Malah saya sendiri turut memberi komentar bukan?

Ternyata kisah maha terbelit Fizz Fairuz berjaya meredakan kisah percintaan terhalang Shila - Sharnaaz.  Kini semua alih ke kisah aktor tempatan ini.

Apa pun kita nantikan susulan selanjutnya kisah Fizz - Azlyn - Ramli ini.  Siapa benar, siapa salah akan terbongkar akhirnya.

Sebagai pemerhati mari kita doakan yang terbaik untuk mereka-mereka yang terlibat di dalam plot semakin hangat dan mendebarkan!  

No comments :

Post a Comment