Followers

Saturday, October 12, 2013

::Tempahan Popiah Bersira Sambal Di Buka::

"STICKY POST"

Aidil Adha less than 2 weeks, ramai juga dah bertanya ambil tempahan atau tidak Popiah Bersira Sambal.  Since I have few orders so bolehlah nak buka bagi sesiapa berminat nak order.

Tempahan dibuka mulai hari ini sehingga 11 Oktober 2013 sahaja ya.  12 Oktober - 14 Oktober time untuk delivery.  Tapi COD pun bergantung kepada kawasan juga.  

Sesiapa berminat boleh email saya:  iluvclothez@gmail.com atau Whatsapp:  012-3988354.  Rasanya Whatsapp lagi mudah untuk saya reply those inquiries.  Tapi tak kisah, email pun saya layan :)

Sambal Dendeng dan Kek Batik Van Houten pun ada juga.  Place your order soon, jangan tunggu last minit nanti kasihan saya kelam kabut nak siapkan tempahan..hehehe....  


Insyaallah sedap!  Bukan saya kata, pembeli yang beritahu.  Thanks pada yang support, Alhamdulillah dah 2 tahun jual.  Bilangan customer pun bertambah ;)


700++gm per pack.  Sesiapa nak tambah rasa kepedasan let me know.  


Calling for Sambal Dendeng lovers!  Ini pun sangat laris jualan tahun ni.  Siapa tak pernah cuba, give a try 





nota:  senyum tak perlu kata apa-apa...

4 comments :

  1. Oh! Dah start bizz balek ... Alhamdulillah ...

    ReplyDelete
  2. Kira mcm mana sambal tu?? Bileh thn lama x?? Perlu simpan peti ais ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh tahan lama tp kena simpan dlm fridge..bila nk mkn kluarkan skit panaskan...apa2 blh email:maria_190998@yahoo.com atau Whatsapp 012-3988354

      Delete
  3. Kira mcm mana kak sambal tu?? Boleh tahan lama ke?? Perlu simpan peti ais x??

    ReplyDelete