Followers

Thursday, September 6, 2012

::Selamat Hari Jadi Kamal Amirul Al-Fyrash::

Jika entri sebelum ini kisahnya berlaku dalam bulan 5, entri kali ini saya bawa ke awal tahun 2012 semula sempena hari lahir permata ketiga, Kamal Amirul Al-Fyrash a.k.a. Manje

Anak keletah ini lahir pada 28 Januari 2011.  Beza dua hari dari saya :)  Senangkan nak ingat, Buah Hati beza satu hari dengan Ninie, Manje pula dengan saya.  Pandai Mama & Papa mereka planning.

Memandangkan ini sambutan pertama kali sudah semestinya di rumah kami.  Sambutan harijadi pun ada giliran okay.  Macho Man mahukan jamuan sederhana sahaja.  Yalah, baru berusia setahun.

Jemputan di kalangan saudara dan teman terdekat.  Saya tak panjangkan jemputan pada ramai orang pun.  Kenapa?  Seperti biasa, malas bermaharajalela.  

Eh, tiba-tiba saya rasa macam entri harijadi ini pernah dibuat!  Kejap buat semakan sebentar.  Hmm..macam tak ada pula.  Tak apalah, kalau benar ada kira halal sahaja.

Alhamdulillah majlis berjalan seperti dirancang walau tidak segah mana. Manje Yash pun gembira.  Terima kasih kepada para tetamu dan penyumbang hadiah.  

Semoga Allah sentiasa merahmati anak kecil ini dan dipelihara dari segala segi.  Harap membesar dengan sihat dan kelak menjadi manusia berguna.  Hari ini Manje Yash sudah menginjak ke usia 1 tahun 7 bulan dan semakin keletah gelagatnya.

Kek harijadi ditempah khusus buat Manje Yash


Dekorasi oleh Siti Cutie bagi memeriahkan suasana


One happy family at home


Dua beradik yang bisa mengundang kekecohan bila-bila masa sahaja.  Manje Yash dan Cayang Ejiki


Penuh satu keluarga, kenangan terindah


Eh, kek siapa pula ni?


Owh, untuk saya!  he..he..he..yalah, keluarga belum raikan saya lagi.  Tima kacih!!


Meriah bergambar!



Anak-anak yang sentiasa teruja melihat kek dan nyalaan lilin


Antara hadiah diperoleh.  Terima kasih semua yang sudi menghulur seikhlas hati


Sesi terjah hadiah mana yang ada.  Orang sekeliling lebih teruja dari tuan badan


Tersandar keletihan usai majlis.  Abang orang kuat saya, syukur dia sudi menghulur tenaga



 

nota:  keluarga anugerah paling berharga...

No comments :

Post a Comment