Followers

Friday, June 24, 2011

::Hatiku Milikmu - Nera AF9::

Semenjak dua menjak ni, kerap melayan lagu-lagu menyentuh perasaan.  Pantang ada lagu baru yang sedap bermain di halwa telinga, terus serbu You Tube untuk mendengar sepuas-puasnya.  Selepas Stacy hari tu, kali ini lagu Nera AF9 pula sering berlagu di dalam hati, walaupun saya tidak minat Nera langsung.  Maaf ye Nera!!

Ok jom kita dengar lagu ini dan dengan ikhlas saya sertakan lirik lagu seperti biasa :) 

HATIKU MILIKMU
Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan
Diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
Memberi ku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuat ku terpaku

c/o Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hati ku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

 Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu  milikku jua
Sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan ku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidup ku ini

ulang c/o

Berkorban telah
Dilanda badai 
Gelora cinta
Mengucap jiwaku
Untuk mencari
Daratan yang damai
Oh Cintaku

ulang c/o


Pada sesiapa yang meminati lagu ini, ternyata kita sehaluan rasa..he..he..he..selamat mendengar dan menghayati lagu ini!!!


nota: melalui laman Twitter Kak Mya kata lagu ni macam lagu Ziana Zain, Dingin.  Adalah sikit-skit bila dah dengar berulang kali

No comments :

Post a Comment