Followers

Monday, April 1, 2013

::Pengalaman Sendiri Black Mask Shiseido::

Ramai juga bertanya kenapa tak guna wajah sendiri bagi mempromosikan Black Mask Shiseido.  Sebenarnya saya ni sangatlah pemalu nak menepek gambar sendiri.  
 
Tapi janganlah spekulasi mengatakan produk tersebut tak bagus kerana itu saya tak pakai.  No!! No!! No!!  Dari awal lagi saya adalah pengguna setia Black Mask ni.  
 
Mula-mula pakai seminggu dalam 3 kali, kemudian secara beransur kurangkan pemakaian bila kulit wajah dah okay.  Dari 3 kali sekarang hanya pakai sehari sekali.
 
Itu pun tangan asyik gatal sahaja memegang paket mask, tapi bila tengok kulit muka tak ada masalah rasa rugi pula nak pakai.  
 
Sebagai pengguna tegar saya amat berpuas hati terutamanya bila dah tanggalkan mask.  Kulit rasa lembut dan licin.  Masalah bintik hitam di bahagian hidung Alhamdulillah berkurangan.  
 
Ada yang tanya nak pakai berapa banyak?  Terpulang pada diri sendiri.  Jika masalah di muka agak serius, pakailah tebal sedikit supaya kuat sikit tariknya mask di kulit.  
 
Ayu Bam Bam memang sapu terus sepaket.  Dia kata baru puas hati bila tarik keluar mask.  Bila pakai tebal akan terasa lebih ketegangan pada muka.
 
Saya pula hanya sapukan tipis sahaja.  Satunya bagi tujuan penjimatan, boleh pakai 2-3 kali sepaket.  Keduanya, masalah di muka tak serius sangat jadi tak perlu tebal sangat.   

Saya pakai waktu pagi, kebetulan ada seketul jerawat nasi di hidung.  Kelam kabut tepek mask di muka.  Alhamdulillah, bila tarik mask dengan jerawat sekali turut melekat sama

Stok di tangan masih ada, bagi sesiapa berminat boleh hubungi / sms saya terus ya di talian:  019-2301308 atau siapa yang nak Whatsapp:  012-6332711.  
 
Cuma jangalah hubungi kami jam 12.00 tengah malam ya.  Kami pun nak tidur juga :)  Bagi sesiapa berminat nak Kolagen siap masak pun boleh juga hubungi talian di atas ya.  Stok sentiasa ada. 
 
 
 
 
nota:  seronok berniaga..  

       

No comments :

Post a Comment