Followers

Tuesday, April 30, 2013

::Promosi..Promosi..Promosi..(STICKY POST)::

1)  PURE MARINE COLLAGEN (PMC)

Banyak dah khasiat serta perubahan pada diri sendiri yang saya kongsikan di sini.  Kalau yang belum pernah mencuba apa kata beli dan rasai sendiri =)

Harga PMC belum masak
a)  Gred AA @ warna putih - RM13/100gm
b)  Gred AAA @ warna ungu - RM15/100gm
c)  Gred AAAA @ warna hijau gelap - RM18/100gm

*harga tidak termasuk kos penghantaran.  Kos penghantaran bergantung kepada berapa banyak yang dibeli dan juga destinasi penghantaran.

Harga PMC siap masak
a)  Gred AA @ warna putih - RM13/satu bekas, beli 4 bekas (stok sebulan) = RM40 sahaja
b)  Gred AAA @ warna ungu - RM15/satu bekas, beli 4 bekas (stok sebulan) = RM50 sahaja 
c)  Gred AAAA @ warna hijau gelap - RM18/satu bekas, beli 4 bekas (stok sebulan = RM65 sahaja

*  boleh request perisa diminati.  Antara perisa terlaris, Oren, Anggur dan Mangga.
*  PMC masak tidak boleh dipos.  Hanya COD atau ambil sendiri di kawasan tertentu sahaja.  Kos penghantaran bergantung kepada jarak kawasan dan bilangan unit di beli

Contoh PMC siap dimasak dan ditambah  perisa


 Contoh PMC mentah dan hasil selepas dimasak


2)  BLACK MASK SHISEIDO

Runsing kulit kusam, banyak bintik hitam / putih, jeragat dan kasar.  Apa kata cuba Black Mask Shiseido.  Hasil dapat dilihat pada pemakaian kali pertama lagi.  Ramai dah mencuba dan sangat berpuas hati!  Tak kira jantina boleh guna dan sesuai pada semua jenis kulit

-  Harga:  RM2/pc.  Pembelian lebih dari 20pcs, harga RM1.50/pc.  Kos penghantaran bergantung kepada destinasi dan berapa kepin mask dibeli.


3) BAJU TRENDY DI I LUV CLOTHEZ 

I Luv Clothez sedang mengadakan jualan harga runtuh.  Beli 3 helai dengan harga RM100 dan penghantaran adalah percuma.  Nak tahu lebih lagi, bolehlah ke blog I Luv Clothez ya.  Kalau rasa banyak sangat 3 helai, ajak adik-beradik atau rakan sekerja kongsi ;)  

Antara koleksi yang boleh dibeli dengan harga runtuh

4)  TREENEA VIRGIN COCONUT OIL ANTIOXICIDANTS (VCOA)

Minyak kelapa dara sudah lama terbukti dan berkesan bagi merawat sakit dalaman serta membantu memberi tenaga.  Sesuai diamalkan seisi keluarga termasuk bayi.  Ramai pembeli kami berpuas hati dengan hasil Treenea VCOA terutamanya anak-anak yang berdepan masalah Excema sejak lahir.

Treenea VCOA juga mampu mengawal selera makan dan juga mengawal kadar kolestrol dalam badan, memelihara jantung, mengawal tekanan darah tinggi, membantu fungsi tirioid dan banyak lagi.  

Kalau tak percaya cuba Google khasiat Virgin Coconut Oil!  Sebotol hanya RM40 sahaja.  60 biji dalam satu botol.  Nak tahu lebih lanjut lagi mengenai Treenea VCOA ni, bolehlah hubungi saya ya!




5)  FELINNA INCHLOSS

Satu fenomena hebat bila Felinna Inchloss berjaya terjual sebanyak 1juta unit.  Ramai berpuas hati dengan krim kurus badan ini.  Rasanya semua pun dah tahu keberkesanan Felinna Inchloss.

Siapa berminat boleh hubungi saya ya.  Beli banyak ada diskaun, beli pakej kombo dengan Treenea VCOA pun boleh bagi melayakkan harga istimewa.

 Krim Felinna telah berwajah baru tapi harga dan isi kandungan tetap sama

Adikku yang berjaya turun berat badan dengan kaedah selamat hanya melalui pengambilan Treenea VCOA dan Felinna Inchloss.  


Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi saya melalui:-

1)  Telefon / SMS:  019 - 230 1308
2)  Whatsapp:  012 - 633 2711
3)  Email:  iluvclothez@gmail.com
4)  FB Fan Page:  I Luv Clothez Collections
5)  Instagram:  iluvclothezcollection


nota:  rezeki..

No comments :

Post a Comment