Followers

Monday, April 22, 2013

::Telefon Buat Hal::

Lebat betul hujan, khuatir akan ada kawasan banjir terutamanya di KL.  Sudahlah Macho Man ada di tengah bandaraya nanti terperangkap pula dia dalam kesesakkan.  

Elok juga hujan mencurah membasahi bumi setelah berperang dengan kepanasan selama beberapa hari.  Harapnya malam ni tidur malam tidak ditemani suhu bahang.  

Sekarang ni tengah pening kepala, telefon tak boleh retrieve message pula.  Aduhai, lepas satu masalah satu masalah timbul.  Selagi tak beli handphone baru agaknya macam nilah keadaannya.

Dah puas godek telefon bimbit tapi tak juga jumpa punca.  Patutlah bila hantar mesej pada semua orang tiada balasan rupanya tersangkut.  Siapalah agaknya yang ada menghantar SMS? 

Telefon yang satu lagi pula nyawa-nyawa ikan baterinya.  Cakap lebih 10 minit confirm padam.  Hmm..benar-benar menguji kesabaran.  Kena minta derma kilat nampak gayanya untuk beli telefon yang elok.

Zaman sekarang susah betul tiada telefon tangan.  Bukan macam zaman kita dulu-dulu, tak ada handphone bukan masalah besar.  Telefon rumah pun ada yang tiada.  Elok je boleh teruskan kehidupan.

Maaflah pada sesiapa yang menghantar mesej.  Agak-agak kalau tiada balasan tu, bolehlah telefon terus.  Lebih mudah jika terus bercakapkan?!




nota:  sabarlah wahai diri...

  

 

 

No comments :

Post a Comment