Followers

Thursday, March 21, 2013

::PMC / VCOA Treenea / Black Mask Shiseido / Felinna::

Hanya mampu telan air liur bilamana melihat gambar-gambar serta cerita mereka-mereka pergi ke Konsert Lagenda di Istana Budaya.  Nak buat macamana, ketirisan di poket baik kiri dan kanan maka diam sahaja.
 
No regrets, lagi pun hiburan duniawi.  Kalau tak pergi kali ini barangkali akan ada masa di lain hari.  Tapi kombinasi penyanyi di atas pentas bestkan?  Lagu+suara gerenti memukau.
 
Sebenarnya ini entri mengisi waktu senggang.  Malam Jumaat, rumah sunyi.  Yalah, ada yang ke masjid, ada masih lagi melagukan Yassin.  Saya?  Cuti kurniaan Allah! =)
 
Oh ya, sepanjang pengambilan Kolagen ini merupakan pertama kali saya period tanpa sebarang sakit sengugut.  Cuma semalam adalah rasa perut sedikit kurang enak.  
 
Kalaulah saya tidak ke tandas buang air, mesti tak tahu period.  Tapi rasanya pusingan datang bulan masih lagi kelam-kabut.  Harap sangat lepas ni dapat atasi masalah tersebut.
 
Alhamdulillah, akhirnya.  Jika benarlah kolagen yang membantu merawat masalah sengugut, moga-moga selepas ini saya bukan lagi pesakit tegar sengugut.  Takpe, masih awal lagikan.  Tengok pula bulan depan macamana, In Shaa Allah saya yakin.
 
Bila fikir-fikir, sebenarnya Allah dah sedia macam-macam di dunia ini untuk umatnya.  Hanya kita sahaja harus berusaha menggeledah hasil bumi.  Tiada sakit di dunia ini tiada penawarkan?
 
Ini sedang berkira-kira mahu mencuba VCOA Treenea pula.  Walaupun saya menjual Treenea tapi masih belum mula amal.  Saya jual pun sebab Ninie merupakan distributor kawasan.  
 
Berbulan juga kaji serta luaskan pembacaan mengenai VCO.  Dari apa yang saya tahu kesan positifnya sangat superb.  Ramai pembeli beri feedback thumbs up!
 
Terutamanya bagi mereka yang punya anak-anak masalah kulit /eczema.  Ya, 80% yang beli dari saya anak mereka mempunyai masalah eczema.  
 
Kasihan melihatkan anak-anak bila ada masalah kulit.  Seorang dari rakan saya, anaknya menghidap eczema dari kecil hinggalah sekarang sudah berusia 3 tahun.  
 
Kulit anak dia dah melecet dan bila garu sahaja mesti berdarah/luka.  Saya sarankan dia beli VCO, Alhamdulillah berhasil.  Kalaulah dia jumpa penawar ini dari dulu, mesti anak dia tak berparut satu badan.
 
GP antara pengamal tegar VCO.  Dia suka kerana dengan pengambilan VCO, badan serasa segar sepanjang hari.  Lebih lagi GP sangat aktif bermain golf.  Sejak makan Treenea, badan aktif sehingga boleh bermain golf dari pagi sampai malam.  
 
Mungkin dalam masa terdekat ini saya akan mula dengan VCO Treenea pula.  Saya pasti kongsikan di sini sebarang tindak balas positif.  Kita tengok apa kesan VCO + Kolagen pula.
 
Bagi rakan-rakan ingin mencuba VCO Treenea boleh hubungi saya.  Harga RM40 sebotol, kalau taknak bayar kos penghantaran boleh jumpa saya di mana-mana tempat yang saya tetapkan. 
 
Sesiapa berminat jadi agen boleh juga.  Tapi bukan melalui saya tetapi direct bawah adik saya, Ninie.  Nak tahu lebih lanjut perihal agen, email saya dan saya akan beri contact number Ninie ya.
 
Setakat ini, kalau nak beli Felinna Inchloss, PMC yang belum masak / dah masak, VCO Treenea dan Black Mask Shiseido boleh berhubung terus dengan saya ya.  Nak tanya atau borak-borak pasal produk pun tak ada masalah, sedia melayan.
 

 
    
 
 
 
nota:  jangan putus asa...
 
 
 
 

No comments :

Post a Comment