Followers

Sunday, May 19, 2013

::Selsema Lagi?::

Pagi tadi sebelum keluar elok sahaja, tapi entah macamana tiba-tiba diserang virus selsema kembali.  Mungkin terdedah pada cuaca panas melampau dan juga habuk.  
 
Di mana sajalah ya saya angkut virus tersebut?  Sewaktu berada di Muzium Negara barangkali atau sewaktu bermain-main dengan Buah Hati di Taman Botanic aka Taman Tasik Perdana.  Mungkin jua di Giant, entahlah!
 
Macam teruk nampak gayanya.  Bersin dah tak terkira, air hingus mula meleleh.  Tak sukanya nak mulakan minggu baru dalam keadaan tak sihat.  
 
Dahlah ketandusan ubat.  Nak keluar semata mahu mencari ubat rasa tak berdaya pula.  Kaedah terbaik adalah dengan melelapkan mata dalam kadar segera.
 
Hampir habis sekotak tisu saya kerjakan dalam tempoh kurang dua jam.  Serius benar saya rasa.  Jika ada yang sudi, tolonglah doa supaya saya sembuh segera.  Tak larat nak tanggung lama-lama.
 
Lepas top-up kolagen dalam badan sekejap lagi, confirm terus tidur.  Pasang niat untuk berpuasa sunat Rejab esok hari, kalau sihat dan ada rezeki boleh teruskan hasrat.  Tapi jika keadaan tak mengizinkan, cuba nasib di lain hari.
 
Saya doakan permulaan minggu rakan-rakan semua baik belaka ya!
 
    Macam nilah keadaan saya buat masa ini.  Sumber imej:  Google Image
 
 
 
nota:  cepatlah sembuh hendaknya!
 

No comments :

Post a Comment